براي طراحي دكوراسيون اداري حرفه اي حتما نيازي نيست كه فضاي بزرگي در اختيار داشته باشيد. بلكه فقط بايد چند نكته كليدي را به خاطر بسپاريد؛ تا دكوراسيون اداري شما حرفه اي به نظر برسد. اگر به تازگي تصميم گرفتهايد كسب و كار خود را آغاز كنيد؛ طراحي دكوراسيون اداري خود را با رعايت ۶ نكته ساده زير حرفه اي جلوه دهيد:
اندازه و حجم مبلمان و تجهيزات اداري را با توجه به فضايي كه در اختيار داريد؛ انتخاب كنيد.
در منابع معتبري مانند وب سايت هاي طراحي دكوراسيون اداري معروف جستجو كنيد و طراحي هاي دكوراسيون اداري كه مناسب با فضاي در دسترس شما باشد؛ با دقت بررسي كنيد.
رنگ ديوارها، تجهيزات و مبلمان را با دقت بر اساس نوع تجارت و فضاي اداري خود انتخاب كنيد.
نورپردازي مناسبي براي دكوراسيون اداري خود در نظر بگيريد.
بخشي از دكوراسيون اداري را را با فضاي سبز مانند گلدان هاي كوچك پر كنيد.
از آويزان كردن وسايلي مانند تابلو، مجسمه يا پوستر مناسب كه به خوبي برند و نوع كسب و كار شما را نمايش مي دهند؛ براي تاثير گذاري روي مشتري بهره ببريد.
- سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۹ ۱۷:۵۵ ۶۵ بازديد
- ۰ نظر