اهميت اجراي دكوراسيون اداري به دو جهت مي باشد. تاثيري كه اجراي دكوراسيون اداري بر روي كسب و كار دارد در درجه اول بر روي خودمان و كاركنان آن جا و سپس بر روي جذب مشتري و مراجعين دارد. در مرحله اول در صورت اجراي صحيح دكوراسيون اداري، باعث ايجاد نظم و ترتيب در محل كار شده و اين امر باعث ايجاد آرامش و روحيه در كاركنان مي شود و در نتيجه راندمان كاري بالا رفته و بازدهي بهتري خواهيد داشت.
توصيه مي شود كه نوع دكوراسيون اداري با نوع فعاليت مجموعه سازگاري داشته باشد و تاثير بعدي كه اجراي دكوراسيون اداري بر روي مراجعه كنندگان و ارباب رجوع دارد را نمي توان بي اهميت دانست. حس آرامش و اعتمادي كه در نگاه اول با مشاهده يك اجراي دكوراسيون به وجود مي آيد سبب مي شود كه فرد به ايجاد همكاري با آن شركت تمايل پيدا كند. به عنوان مثال بايد پس از ورود به يك شركت ابتدا ميز منشي قرار داده شود تا تردد افراد مديريت گردد و تا جاي امكان بايد اتاق جلسات به ورودي شركت نزديك باشد.
به احتمال زياد براي شما هم اتفاق افتاده كه با ورود به يك دفتر كاري و يا شركت، اولين چيزي كه باعث جلب توجه شما شود اجراي دكوراسيون آن اداره باشد. كه از جمله اين طراحي مي توان به تركيب بندي رنگ ها، چيدمان وسايل، نورپردازي محيط و … اشاره كرد. بنابراين يكي از عوامل جذب مشتري مي باشد. در نتيجه اجراي اصولي دكوراسيون اداري باعث بازدهي بالاي آن شركت مي شود. با توجه به مطالب عنوان شده به اين نتيجه مي رسيم كه بايد اجراي دكوراسيون اداري را به فرد مسلط به اصول طراحي و آشنا به رنگ و نحوه چيدمان سپرد تا نتيجه دلخواه شما حاصل شود.
- سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۹ ۱۷:۵۲ ۵۶ بازديد
- ۰ نظر